На ops.mk важи принципот “No Refund” – еднаш купените производи преку нашата онлајн продавница не подлежат на поврат на средства.
Меѓутоа, ако производот не ви одговара, можете да направите замена за друг артикл или повеќе артикли со иста вкупна цена.
За да се изврши замена, производот мора да биде:
во оригинално пакување
неоштетен
некористен
Замена може да се побара во рок од 3 дена од денот на приемот на пратката.
🛑 Оштетени производи при достава
Ако добиете производ кој е:
оштетен,
недостасува дел од порачката,
или е испратен погрешен артикл,
ве молиме да нè контактирате веднаш (најдоцна во рок од 24 часа од приемот), со фотографии како доказ.
Во таков случај, трошоците за замена или повторна достава се на наш трошок.
За започнување на постапка за замена или пријава на оштетен производ, контактирајте нè преку нашата контакт форма, е-маил или следниот телефонски број: +38975277591